És még megújult Bambi is kapható …

Egy egész háború utáni generáció egyetlen ikonikus üdítőitala volt a Bambi 1947 és 1970 között, amelyet most egy családi vállalkozás mutatott be újragondolt formában. Hosszú fejlesztési idő után és jól felépített marketinggel mutatta be Dorogi Éva, ügyvezető igazgató a megújult márkát. A család tulajdonában levő Chernel-forrás tiszta vizére alapozva – amely közvetlenül az Alpokból érkezik – indították újra az üdítőital-gyártást, a jogelőd gyártócéget részben hitelből vásárolták meg négy éve, mintegy 1,5 milliárd forintos beruházásból indult be a Bambi-projekt. A családi tőkéből, uniós és hazai támogatással vásárolt hibrid gyártósor óránként tízezer palack, üveg vagy újrahasznosított PET-palackból felhasznált ital gyártására képes. A fermentált alapú üdítőt 8 napig érlelik és teljes mértékben természetes alapanyagokból készítik, emellett nem tartalmaz cukrot sem, így sportolóknak is ajánlják fogyasztásra.

A rebrandelt szomjoltó egykori életérzés négyféle ízben (limonádé, rebarbara, narancs, gyömbér-boróka) kerül majd piacra, természetesen alkoholmentesként, a fiatalos dizájnnal ellátott üvegek címkéi a kézműves söröket idézik, így Dorogiék reményei szerint a nosztalgiára alapozás mellett elsőrangú partiital válik idővel termékükből. A klasszikus csatosüveget sajnos elhagyták a feltámasztott Bambinál, a jól bevált koronazáras technológiát alkalmazzák a gyártásban. Első körben főleg a vendéglátóiparban szeretnék meghonosítani italukat, de bíznak abban, hogy a szupermarket-láncok is látnak fantáziát a forgalmazásában. Külföldi terjeszkedésről egyelőre csak távlati tervek vannak, az elsődleges megcélzott piacuk a hazai, ahol siker esetén további újdonságokat is ígértek.

Forrás: index.hu

Kép forrása: index.hu