Felfüggesztik a KFC szlogenjét, mert az nem “koronabarát”

A KFC 64 éves szlogenje az ,,It’s Finger Linckin’ Good”, vagy a magyar változata az ,,Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjadat” nem bizonyul a legpraktikusabb tanácsnak egy világjárvány közepén, amikor a legfontosabb egészségügyi szabály, hogy ne érjünk az arcunkhoz.

„Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak” – fogalmazott Catherine Tan-Gillespie, a vállalat globális marketing igazgatója.

A közlemény arra nem tért ki, hogy mi a szlogen felfüggesztésének a jelentősége, de azt kiemelte a változtatás csak ideiglenes, és a pandémia után visszaveszik a szlogent. Addig pedig a cég másik világszinten ismert mottóját használják. ,,So Good”.

Forrás: Forbes

Kép forrás: pixabay.com